Subject: RE: NOTAM TAOTLUS
From: "Diana Krotova" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Eve Härm <[email-masked]>
Date: Fri, 21 Jun 2024 14:20:56 +0300

Tere

Tagastan kooskõlastatult.

Tervitades

Diana Krotova

+372 58 07 06 01

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Friday, June 21, 2024 8:27 AM
To: Diana Krotova <[email-masked]>
Cc: Eve Härm <[email-masked]>
Subject: RE: NOTAM TAOTLUS

Tere

Muudatused sisse viidud ja uuesti allkirjastatud. Taotlus manuses.

Lugupidamisega

Ivo Turja

Kapten

Staabiülem/operatiiv- ja väljaõppesektsiooniülem

Lääne malev

717 9902

5855 4489

From: Diana Krotova <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, June 20, 2024 10:58 AM
To: Ivo Turja <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Eve Härm <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >
Subject: RE: NOTAM TAOTLUS

Tere

Palun tehke vastavad parandused NOTAM tekstis ja saatke meile uuesti 
kooskõlastamiseks.

TEMPORARY RESTRICTED AREA EER2473UAS ESTABLISHED DUE TO UNMANNED AIRCRAFT 
ACTIVITY WI:

585447N0232749E - 585503N0232850E - 585506N0233026E - 585427N0233046E

- 585409N0232948E - 585429N0232800E - 585447N0232749E.

PERMISSION FOR ENTERING THE AREA SHALL BE OBTAINED FROM TEL +372  - palun 
lisada telefoni number, kust saab vajadusel täiendavat informatsiooni.

Tervitades

Diana Krotova

+372 58 07 06 01

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, June 19, 2024 11:24 AM
To: Eve Härm <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >; Diana Krotova <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: NOTAM TAOTLUS

Tere

Palun kooskõlastada selle kirja manuses olevad NOTAM ja anda ajutisele 
piirangualale ka number.

Lugupidamisega

Ivo Turja

Kapten

Staabiülem/operatiiv- ja väljaõppesektsiooniülem

Lääne malev

717 9902

5855 4489

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja 
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any copies. Any 
dissemination or use of this information by a person other than the intended 
recipient is unauthorized and may be illegal.

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja 
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any copies. Any 
dissemination or use of this information by a person other than the intended 
recipient is unauthorized and may be illegal.